BFFku .
Friday, 15 February 2013 • 02:51 • 0 comments
Assalamualaikum blog readers . Banyak pengalaman saye and friends jalani mase 2013 . Ade yang pahit dan ade jugak yang manis . Yang pahitnya lebih daripada yg manis . Dalam sebulan 2 ni , hubungan saye and Faiqah agak .... Macam mana eik nak cakap . Hubunga kiteorag ni langsung x rapat ! Die asyik kawan ngen Nik je . Masetu saye ade tanye , "Sejak bile ek awak rapat dengan Nik?" lepastu dye kate "sejak awak meninggalkan saye" . Saye pown terkejut . Faiqah pown gi dekat Nik . Saye ingat saye  x pernah tinggalkan dye tapi dye pernah tinggalkan saye . Kiteorang pernah gaduh . Saye yg memulakannye dulu masetu saye x bawak buku KT , cikgu pulak garang . Lepastu cikgu suruh lukis peta . Lukis peta susah giloos ! Lepastu , kiteorang same2 laa lukis peta .. Kebadmooan Faiqah sudah datang ! Kan saye letak kat tengah tengah sempadan meja kan . Lepastu dye gi tarik buku ke dye . Saye ingatkan dye gurau padahal x lepastu saye tarik balik buku tu ke meja saye . Lepastu Faiqah pown kate "Moleklah awak , saye nok wak keje ni" lepastu dye gi tarik kat dye . Saye tarik ke tengah . Dye tarik ke meja dye pulop doh . Saye sakit hati . Dahlah cikgu suruh hantar haritu ! Asyik gaduh je ! Faiqah memang pentingkan keje sekolahnyee ! Lepastu saye cakap "Moleklaa Faiqah, saye nak buat jugok" . "doh buat ah" kate Faiqah . "Doh awk dok bagi saye tengok ni bakpe?" . Die senyap .  Buku masih ade kat meja dye . Lepastu , saye nak gi tandas , saye ajak dye dye x nak . Yg tu saye x sakit hati , yang tadi saye gile2 sakit hati . Grr . Saye ajaklah deena . Nasib baik deena . Deena is my BFFFAE ! Lepas balik tu . Faiqah pown merajuk laa ape ntah ! Malas nak layan ! Lepastu saye x tengok dah buku dye . Saye gi wak kje lain . Lepastu ade orang tanye ke saye "Malihah,awk siap dok agy keje awok hor ?" . Saye pown kate "Takde buku teks" , dye pown kate "Pinjam la buku Faiqah kat tepi awk tuu". Saye kate "Faiqah dok bagi" saye rase faiqah dengar . Lepastu saye pergi meja saye tepi Faiqah . Tetibe faiqah hulurkan tangan  . Saye pown hulurkan tangan jugak sebagai tanda mintak maaf .

Yang kedua

Dalam perpustakaan , smua kelas 5 Al-Ghazali ade disitu je . Masetu faiqah bad mood . Saye gi ikut dye gi mane . Gi situ , gi sini , gi situ . Akhirnya duk situ . -_-" . Lepastu saye rase nak buang air besar / berok laa .. Hihi , saye x tahan gile masetu . Saye ajak Faiqah , sebab Faiqah paling dekat dengan saye masetu . Pastu masetu Faiqah dok wak mende pown . Khayalll je . Faiqah kate "taknak" . Pastu saye mintakk kali agy "please" . "taknak,gi laa dengan Deena tu " . Saye terkeejut ! Nasib baik x berok situ ! Saye gi ajak Deena sebab saye x tahan gile . Deena masetu tengah wak keje sekolah . Die memang la x nak . Lepastu saye gi ajak Faiqah sekali lagi . Die kate die taknak . Saye memang geram masetu ! Gile gile . Lepastu saye pikirkan yg saye x nak gaduh dengan Faiqah , saye gi je sorang . Saye takut sangat
masetu nak gi tandas .. Saye ni skema sikit .,. Saye takut dengan hantu . Taktahan sangat , terpaksa . Jadi berani . Dah lega tu masuk pustaka balik . Alang2 mase dah lega tu ade rase marah dengan Faiqah n Deena . Paling marah dengan Faiqah ! Kalau deena tu x lah marah sangat sebab dye wak keje sekolah . Masetu saye  xlayan Faiqah . Saye kan pengawas pustaka saye gi jage counter . Faiqah tengoh cakap dengan NIK ! GRRR ! Saye gi melukis je . Ade orang tegur saye tapi saye  xlayan malas . Faiqah selalu camtu dengan saye . Kenapa dye x badmood pulak mase cakap dengan NIK ? Mase sy piki2 rase geram pulak . Teringin sangat nak budakk baru seperti Faiqah dan setia pada saye sorang sahaja di sekolah . Saye harap dapat BFFFAE lagy baik dair Faiqah .

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hello. Welcome to Malihah's blog. Feel free to follow my blog <3 Leave me a nice at cbox :3

Chating here ♥
Leave your footprint here


My followers
Follow me?
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Malihah

Remember!!dont remove this section!!