Happy Birthday !
Thursday, 18 April 2013 • 03:44 • 0 comments
Assalamualaikum kepade siape yg tengah bace entri ini . Tengok gambar diatas . Happy Birthday ? Siape punye ? Hehee , ni nak cite nih ..

Birthday teacher izzah .. Guru praktikal a.k.a guru baru . Tapi sekejap je duduk sekolah . Mule2 , Aimuni dan Faiqah yg pakat nak sambut birthday teacher izzah hari ini . Btw , birthday teacher izzah mase hari selasa ( rasenye ) . Lepastu mase sivik ( sebelum bi ) kiteorang kemas lah ape yg patut .. Amanina bawak kek . Aimuni bawakk makanan . Pastu ade budak laki bawok air . Teacher Izzah sponsor mee goreng and kerepok . Kelas kiteorang bising sangattt masetuuuu .. Mule2 budok laki bising pastu , ramai orang jerit "DIAMLAH!" so , kelas jadi huru haraa -.- . And , masetu Adlin n Irene gi panggil teacher izzah . Ouhhh , malang dh datanggg ! Masetu saye tengok guru besar baru lalu situ . Dari situ , saye dh agak ape yg akan terjadi . Kiteorang kene marah sebab buat birthday sesiape mase belajar . Okeyy , mase guru besar baru sebut mane teacher awak , kebetulan pulak teacher ade situ . Dalam keadaan tutuppp mate . Masetu dah siap lake . Ade belon , kek , naget and macam2 . Malangnyaa , x jadiiiii ! Masetu ramai org muke sedih . Budak laki pakat maroh budak puan lake kabo gini "budak puan ekpun , gi buat bukan budak laki" teacher pun mintak maaf ke guru besar baru .. Alang dah mari kelas 5 AG beliau ( Guru BEsar ) gi kate "Kalau saye lalu sekali lagi , pastu saye tengok awak semua makan . Saye denda 1 kelas termasuk cikgu awak tuh" K , kiteorang terkejut . Dan cabut belon2 tpi meja kiteorag biarkan je . Belajar dalam keadaan meja makan . LOL -.- Okey , teacher nak berbincang . Pastu durroh kate ape yg terjadi .. Lepastu teacher kate "Ape kate kite buat lepas habis belajar , dekat Astaka " Masetuu tengah wak keje sekolah . Lepastu kiteorang setujuu joolaahh . Nanti kek cair , bazir je . Dahlahhh mahall ,..

Selepas habis tamat sekolah . Belum bace doa lagi . Kelas kiteorag dah bace ( Al-maklumlah , nak keluar awal) Syakir yg bace . Just say Amiiinnn . Lpastu keluar , terus pergi Astakaaaa . Susun kek semua tu . Banyok cakap sungguh . Sampai teacher kate kelas kiteorang ni "MENGERIKAN" sebab budak laki ni main2 budak perempuan seriuss -.- Makan meee . Teacher kate WAJIB tambah . Okey , dgn perut ygg terlalu kenyang . Tambah lagi . Ouhh , dah gemukk !!! Pastu Aimuni and de geng gi main zooo pulak . takde penjange . Dyeorang main monyet monyett ! -.- Okeyh , da siap semua orang pergi balik . Ade yg balik lambat . Paling lambat ialah kiteorang !! Heehee , sebab kene bersih . Org lain ad pulokk gi balikk . Penat penat .

Tu jelah kisahnyee , haha . mule2 sedih , lepastu gembire . Mase kat wakaf tengah tunggu mak dan ayah ambek tu sempat lagi kiteorang err macam mane nak cakap . Faiqah yg over kalii ! Dye suke "WAHAHAHHAHAHAA" Saye nak tergelak tengok dye suke . Ishika pown same , dye gelak saye sebba tengok stoking saye koyak . Saye tersuke sebab tengok ishika suke alim sangatt .. Hahahaa , slow tpi kuat ? LOL .

Bye .



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hello. Welcome to Malihah's blog. Feel free to follow my blog <3 Leave me a nice at cbox :3

Chating here ♥
Leave your footprint here


My followers
Follow me?
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Malihah

Remember!!dont remove this section!!