Tuesday 13 August 2013

Salam Syawal :)

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh dan Salam Syawal semuaaa! :D

Harini aku nak update pasal rayaa.. Haaa , bile raye semua bagai nak gile, bile puase buat tak tau saje? Petikan lagu dari Senario . HOHO. Itulah Manusia . Best betul dekat kampung. Semua nye balik kecuali yang bongsu. Taktau sebab ape x balik. Ngeh. Pastu ,mase puase tu tak buat ape2 bosan sangat . Tambah penat pulak tu. Yang sepupu sorang lagi beli baju raye . Aku ? Aku layan tv je la  ~ Kan ade cite bes bulan2 gini. Ye dok ye dok? Ehehe , cakap KELANTAN dohh. :D Pastu kalau dah sebut pasal raye je mesti gembire . Right? Malam raye tu , aku dan sepupu aku gi rumah jiran . Aku layan mercun aaa ~ Macam macam mercun die ade , mercun bateri, bola lah. Dan sebagainye~ Kiteorang tengok jea~ X main. Bahaya ... Aku x takbir raye pon. Syok sangat main mercun.

   Lepas tu balik... Pastu tengok cite Setia Hujung Nyawa . Tak habis agi cite dah... Tut! BLACKOUT! Oh my Gucci. Tengah2 sedap tengok tv tibe tibe jadi gelap semuanye. Nasib baik sebelum tu beli lilin dh tuk main bunga api. Pastu aku mainlah lilin tu.  Banyak gile lilin. Lame punye lame aku pure2 tidur. Masetu aku hanye lelapkan mate , tpi ade jugak org kate aku tido? Heh?Lepastu aku dengar ade orang kate "MUSANG" pastu ade orang pulak kat "MUSANG KING" . Alahaiiii... -.- . Susah betul aku nak tido masetu. Dahlah panas. Herghh . Nyamuk pulak tu. Pastu, lame2 baru bukak. Aku pon terkejut jugak. Yang lain belum tidur lagi, dieorang pun bangun pastu tidur balek. Ade sorang ni je yg tido mati. Punye buas lah tidur. Dalam pukul 2 cemtu. Aku belum tido lagi. Pastu aku pi tandas. Saje nak hirup udara. Pastu tidur tidur tidur. Akhirnye tidoo pun!

 Pastu 1 Syawal pukul berape ntah aku bangun. Untuk ape lagi, solat lah. Solat subuh. Lame gile aku tunggu sorang2 pi mandi. Ergh. Ade sorang ni. Ni sepupu aku. Die ni dh besar panjang. Tpi liat nak bangun subuh. Mak die gerak gerak tpi x bangun2 . Haiyooo. Buat malu budak kecik je.Contohilah aku ni. Cehh. Ayattt****

0 comments: