Friday, 6 September 2013

Volleyball

Assalamualaikum!

Ouhh, kenape? Kenape aku ambek gambar ni? Almaklumlah, terlebih gembire :-D .Nak tahu x asal aku gembira? Maaf ye . Penggunaan aku bagi yang lebih berusia drpada Ana . Cehh. Sebenarnye , yang esok ade bola tampar peringkat PKG PAKA . Tapi, pelik asal aku gembire? Sebab aku pun terpilih... Excited ah... Sebelum ni aku update entry yang aku gi bola tampar tu padahal aku x main pun? Tengok je. Pemain simpanan , tpi takde orang yang cedera. Aku dan geng aku pun merayau2 satu sekolah. Sekolah tu besaaaar bohh. Hihi :D Aku rasenye aku main . Berdebar beerdebar ahh. Dan 1 lagi hari Selasa nie? Semua dah tahu kan? UPSR ! Haaaa! Aku pun ade perikse. Pffftt . Sebab nak suruh orang diam mase periksa. And goodluck ye untuk semua.. Aku x study pown. Habis ah kalau dapat nombor busuk. Bak kate Aida. No busukk.. :p ..

Sebenarnye, tadi aku baru balik dari latihan bola tampar. Dalam kul 8 :30 . Ouhh, sungguh ngantuk! Kalau nak diikutkan biasenye aku akan bangun kul 10 gitu ah. ZzzzZzzZzz. Tadi, best ah jugak main. Padang basah ekpun. Dokleh main dalam court. Asyik main digging dengan serve jeeeeee. :  Ok tu jelah , malas nak buat entry panjang berjeleeee. Nanti esok dah lawan, kalau menang atau kalah, itu TAKDIR, right? Esok InsyaAllah Malihah akan buat entry menang ke tak. Esok atau hari Jumaat ningg . :)

Dadaa. Ilal liqa' . Assalamualaikum. Selamat tinggal.

WishMeLuck ok? 

1 comments:

zulaika fauzi said...

cantik blog awak.. boleh tolong buatkan untuk saya?