HangOut with my Friends
Sunday, 20 October 2013 • 06:10 • 0 comments
Assalamualaikum.. And Hi..

Gambar yang tidak ada mengena.. Hello October? Dahlame dah october.. Nak tahu dak bulan october ni bulan yang 'special' bagi aku. Because... My birthday.. Wuhuu. *batuk batuk* Jangan suka sangat. Pastu aku sambutlah dekat tutti frutti. Cehh. memang best gile ah.. Sejuk gile. Muke aku pucat mase dlm tu! Dengan aircond yg sejukk! Ouhh, baik makan pizza . Tapi best gok gi tutti frutti . lepas gi tutti frutti tu saya, aida, faiqah, durroh, farzana gi pantai.. Ouhh. best gile ... tpi, sekejap je. tpi, dpat rase kenangan kenangan disitu.. Cehh.. Korang nk tengok gambar x ? Bayar ar~ Ehh. gurau er. Jangan terasa.. Sekarang ni aku tak tahu kenapa aku semangat sangat tulis entry ni. well ~ esok dapat nombor. Mintak2 dpt nombor molek. Ok, ni dia photos





So, ni dia je gambar. Nak banyak lagi? Ade dalam tefon aku. Malas nak wak masuk ;3 .

Hehe. Ilal liqa' selamat tinggal
Assalamualaikum

p/s : maaf atas pergunaan 'aku'

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hello. Welcome to Malihah's blog. Feel free to follow my blog <3 Leave me a nice at cbox :3

Chating here ♥
Leave your footprint here


My followers
Follow me?
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Malihah

Remember!!dont remove this section!!