Sunday 20 October 2013

HangOut with my Friends

Assalamualaikum.. And Hi..

Gambar yang tidak ada mengena.. Hello October? Dahlame dah october.. Nak tahu dak bulan october ni bulan yang 'special' bagi aku. Because... My birthday.. Wuhuu. *batuk batuk* Jangan suka sangat. Pastu aku sambutlah dekat tutti frutti. Cehh. memang best gile ah.. Sejuk gile. Muke aku pucat mase dlm tu! Dengan aircond yg sejukk! Ouhh, baik makan pizza . Tapi best gok gi tutti frutti . lepas gi tutti frutti tu saya, aida, faiqah, durroh, farzana gi pantai.. Ouhh. best gile ... tpi, sekejap je. tpi, dpat rase kenangan kenangan disitu.. Cehh.. Korang nk tengok gambar x ? Bayar ar~ Ehh. gurau er. Jangan terasa.. Sekarang ni aku tak tahu kenapa aku semangat sangat tulis entry ni. well ~ esok dapat nombor. Mintak2 dpt nombor molek. Ok, ni dia photos





So, ni dia je gambar. Nak banyak lagi? Ade dalam tefon aku. Malas nak wak masuk ;3 .

Hehe. Ilal liqa' selamat tinggal
Assalamualaikum

p/s : maaf atas pergunaan 'aku'

0 comments: