MALANG !
Thursday, 6 June 2013 • 03:38 • 0 comments
Assalamualaikum for muslim and hai for non muslim. Masetu, mirah ade buat entry kan?? Pasal futsal. Hmm :'( Sekarang ni sedihh sangat tau. Sebab ape? Sebab kalah futsal? Xlah. X main pun . Sebenarnye hari nilawan . Mirah x main sebab Durroh kbo cancel!!! Huhu, sedih sangat! Nak sangat main futsal. menang kalah tak kisahlah. Tpi... Ape yg dah jadi?? Huhu! Ambe sabo jelahh*ckp kelatan pulokk :p*

Futsal dah xde. Sekarang ni khemah dan lawatan pula. Khemah dah confirm. Cume lawatan jea ni. Mak mirah kate dapat nombor 1-10. Yg tu mirah debar sangat! Mirah bukan cerdik pun!! Macam mane. Mirah nak sangat pegi lawatan. Yang ni lawatan tidur hotel tau! Mirah dah lame berangan-angan nak tidur kat hotel bersame2 kawan mirah! Huhu! boleh main bantal2, menggedik dengan kamera . Affaf pun same,dye nak sangat gi lawatan tuh. Tolong lah ye doakan Mirah boleh gi lawatan tu. Futsal dahla xleh dah.

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Hello. Welcome to Malihah's blog. Feel free to follow my blog <3 Leave me a nice at cbox :3

Chating here ♥
Leave your footprint here


My followers
Follow me?
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Best View:Google Mozilla
Owner blog: Malihah

Remember!!dont remove this section!!